הרצאות

יש לי מושג: למה חשוב ללמד מושגים ואיך עושים את זה נכון

יש לי מושג: למה חשוב ללמד מושגים ואיך עושים את זה נכון

"אז הרצל בכלל לא היה ציוני", זוקפת ס' את ראשה מהשולחן האחורי של הכתה. השיעור – שיעור הסטוריה, והכיתה – י"א, מב"ר. זו הפעם הראשונה שתלמידה אומרת לי את זה, ואני שמחה: כי זו הזדמנות נהדרת לברר את משמעותו של

איפה ההמשך?

צילמתם? – הבנתם! – הרצאה בכנס "יוצרים חינוך"

צילמתם? – הבנתם! – הרצאה בכנס "יוצרים חינוך"

לא מזמן השתתפתי ביום פיתוח מקצועי של אחד ממינהלי משרד החינוך בעיר גדולה במרכז הארץ. על השולחנות בכניסה למקום האירוע חיכה כיבוד קל למשתתפים (תמונת הכיבוד בראש הפוסט). כיבוד קל אינו עניין מפתיע, אבל כשרואים שהנושא לשמו התכנסנו הוא "קידום

איפה ההמשך?